Manager Assistant
Responsabilitati pentru Manager Assistant:
• Preluare si redirectionare apeluri telefonice catre persoanele vizate
• Participa la sedinte si tehnoredacteaza concluziile sedintelor
• Organizare protocol (mese festive in-house si rezervari la restaurante)
• Rezervari bilete de avion pe rute externe si interne si rezervari hoteluri
• Aprovizionarea firmei cu consumabile (birotica – papetarie)
• Primeste rapoartele colegilor din diverse departemente, le centralizeaza si le preda Presedintelui companiei
• Completeaza diverse situatii la zi privind : cheltuielile privind cazarea si deplasarile, protocolul, etc.
Cerinte
Experienta pe un post similar – minim 2 ani
Studii superioare
Cursurile de specialitate constituie un avantaj
Limba engleza – fluent (scris si vorbit) – obligatoriu
Cunostinte avansate de utilizare PC (Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook)
Capacitate de a lucra cu dead-line-uri si de a selectiona prioritatile
Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine, initiativa
Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala.
CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro
Â