DIRECTOR ADMINISTRATIV – INDUSTRIE USOARA (utilaje / echipamente) hale si terenuri

  • Full Time
  • Bucuresti
  • This position has been filled

Responsabilitati pentru Director Administrativ – Industrie usoara

SUPERVIZAREA ACTIVITATII DE SERVICE :
1) Puneri in functiune a utilajelor si echipamentelor vandute:
*urmareste sa se execute la termenele contractuale
*verifica continutul proceselor verbale de punere in functiune
*urmareste finalizarea – daca sunt reclamatii din partea beneficiarilor, lipsuri la livrare,etc.
2) Interventii in perioada de garantie si post-garantie
*urmarestesa se execute in termenul cel mai scurt.
*verifica continutul rapoartelor de service
*urmareste finalizarea – daca sunt reclamatii din partea beneficiarilor, lipsuri la livrare, piese de livrat ulterior, etc.

3) Activitatea de service a personalului tehnic
*analizeaza rapoartele de activitate (timpi de deplasare, grad de rezolvare a reclamatiilor) *analizeaza comportamentul personalului de service fata de clienti.
*urmareste si propune efectuarea instruirii personalului tehnic
*supervizeaza activitatea personalului tehnic (program de lucru, eficienta , etc )
4) Lucrari de montajexecutate la clienti
*urmareste decontarea lucrarilor si a materialelor in termenul cel mai scurt
SUPERVIZAREA ACTIVITATII DE MARKETING
• Urmareste intocmirea planurilor de marketing la nivel de firma, la termenele stabilite de echipa de vanzari
• Urmareste intocmirea planurilor de promovare a produselor
• Urmareste implementarea planurilor de marketing si promovare de produse
• Supervizeaza activitatea responsabilului de marketing
SUPERVIZAREA ACTIVITATII LA PUNCTUL DE LUCRU DIN LOCALITATEA ULMI / TARGOVISTE
1) Supervizeaza activitatea administrativa la halele din Tagoviste, atat a celor in care isi desfasoara activitatea firma cat si a celor inchiriate catre client, cat si pentru intretinerea terenurilor aflate in proprietatea companiei
• intocmeste un plan de intretinere si reparatii cu indicarea responsabililor si a termenelor
• supervizeaza efectuarea reparatiilor planificate
• supervizeaza activitatea chiriasului si respectarea clauzelor contractului cu acesta
• urmareste incheierea unei asigurari a cladirii
• urmareste efectuarea instructajului PSI la angajatii chiriasului
• Urmareste starea si integritatea dotarilor (imprejmuiri , baraci, plantatii , etc ) si face propuneri de imbunatatire a situatiei in care se afla terenurile.
SUPERVIZAREA ACTIVITATII LA SEDIUL CENTRAL DIN BUCURESTI
1) Supervizeaza activitatea inspectorului de personal

• Urmareste planificarea judicioasa a concediilor de odihna pentru intregul personal

2) Supervizeaza activitatea responsabilului cu logistica

• urmareste ca toata flota de masini sa fie asigurata
• urmareste ca toata flota de masini sa aiba vignete
• urmareste integritatea fizica a fiecarei masini in parte
• urmareste intocmirea unui plan de reparatii si service ( schimb cauciucuri, ITP, revizii periodice )
• urmareste executarea planului de reparatii si service la termenele stabilite
• decide casarea / vanzarea masinilor vechi.

Cerinte

Experienta pe o pozitie similara minim 5 ani.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro

Distribuie în social media

Author: admin