Cele mai noi aplicatii pentru a-ti organiza task-urile la birou
Primele zile din saptamana sunt intotdeauna pline de task-uri care nu suporta amanare, iar gandurile tale sunt in weekend-ul frumos care tocmai s-a incheiat.
Forbes.com a publicat o lista cu cele mai noi tehnologii care iti usureaza munca la birou in 2015. La acestea am adaugat si propriile noastre descoperiri pentru a avea un inceput de saptamana productiv.
Iti ofera ajutor in organizarea task-urilor prin sincronizarea cu un calendar de pe telefonul mobil, trimiterea de invitatii pentru intalnirile planificate in calendar, notificari pentru evenimente. Poate fi folosit pentru liste de to-do-uri in care imbina convenabil intalnirile cu task-urile.
Aplicatia gratuita si disponibila pe: Android, iPad, iPhone
- Today Calendar
Ofera un widget care iti pastreaza intalnirile pe ecran. Cel mai bun feature este ca poti edita cu usurinta evenimentele, poti adauga sau modifica aceste evenimente. Platforma este disponibila pe Android, primele 30 de zile sunt gratuite, dupa care platesti 6 dolari.
- Timeful
Ofera-i informatii despre activitatile tale zilnice, despre interese si lifestyle, iar aplicatia iti sugereaza anumite activitati precum pauzele si exercitiile fizice care te ajuta sa revii in forma la lucru. Aplicatia este disponibila pe iOS si este gratuita.
- Quip
Conform http://www.techtimes.com, Mark Zuckerberg foloseste aceasta aplicatie, fiind un birou virtual si pentru angajatii Instagram si Quora. Iti permite sa colaborezi cu ai tai colegi pe documente, spreadsheet-uri si checklisting-uri. Poti sa creezi si sa share-uiesti documente, colegii tai avand acces sa le updateze. Exista un sidebar unde poti sa revizuiesti ce modificari au facut acestia. Aplicatia este gratuita si disponibila pe iOS si Android.
- 24me
Se defineste ca fiind Smart Personal Assistant si genereaza remindere pentru a nu rata o intalnire importanta sau un eveniment. Combina calendar, to-do list, Outlook, Pay Bills si se sincronizeaza cu Facebook. Poti share-ui documente si note cu ai tai colegi. Aplicatia este una dintre cele 10 aplicatii folosite pentru productivitate in App Store, disponibila pe Android.
- Dashlane
Toate platformele online ne cer o parola si provocarea vine atunci cand trebuie sa tinem minte o multime de parole. Nu de putine ori uitam aceste parole, mai ales cand platformele cer parole cu cifre si caractere speciale. Dashlane ne-a usurat munca la birou, este aplicatia gratuita disponibila pe Android si iOS si stocheaza toate parolele in acelasi loc. Daca doresti sincronizare intre device-uri, costul este de 20 de dolari.
- Mai multa atentie cu Focus@Will
Studiile arata ca persoanele nu se pot focusa mai mult de 20-30 minute. Aplicatia combina neurostiinta si muzica pentru a creste productivitatea. Atentia noastra asupra task-urilor s-a imbunatatit considerabil de cand folosim Focus@Will – ideal pentru cei care au dificultati in concentrare atunci cand studiaza sau lucreaza. Focus@will ofera muzica instrumentala bine aleasa si o concentrare dovedita asupra task-urilor de 100 de minute.
Ti-a placut articolul? Citeste si Aplicatii pentru mobile folosite in recrutare
Sursa foto:Â youngupstarts.com
Â