Cum sa-mi usurez munca la birou
Sigur admiri avioanele conduse cu atata maiestrie de un pilot automat si la un moment dat in zi cand erai coplesit de task-uri te-ai gandit: Cum ar fi daca un robot super inteligent mi-ar prelua din toate sarcinile si le-ar face si bine? Tehnologia vine cu solutii super inteligente 🙂
Site-ul mashable.com a publicat 7 tehnici  prin care iti poti usura munca la birou:Â
1. Seteaza remindere! Esti familiarizat cu tool-urile de organizare oferite de Google, insa nu ti-ai facut timp sa le folosesti? Cand agenda este full, doar Google Calendar te poate salva, te anunta via telefon ce intalnire ai intr-o ora sau iti aminteste chiar si de 4 ori ca ai de platit facturile pentru furnizori.
Utilizeaza functia Quickadd de sub butonul Create pentru a alege data, ora si evenimentul intr-o fereastra de dialog, iar calendarul le va integra in mod automat si astfel vei economisi timp.
Asigura-te ca ai setarile corecte astfel incat sa primesti alerta pe e-mail sau pop-up. Poti sa mentionezi in Google Calendar chiar si cheltuielile zilnice, iar atunci cand se apropie sarbatorile creeaza un calendar cu ideile de cadouri pentru colegi, bugetul aferent si timpul cand trebuie sa mergi la cumparaturi. O aplicatie precum Task Manager care poate rula pe Mac-uri costa 50 de dolari si 10 dolari pentru iPhone. Sistemul iti permite sa pastrezi liste to-do actualizate pe toate dispozitivele. Aplicatia te va ajuta sa setezi memento-uri, deadline-uri si task-uri; poti sa o sincronizezi cu iPhone-ul.
2. Stii momentul cand in birou nimeni nu mai stie ce s-a stabilit la sedinta si ce are de facut? ChoreBuster este un instrument util pentru a automatiza delegarea sarcinilor si are grija sa anunte fiecare coleg via e-mail. Mai mult decat atat, pentru ca niciun coleg sa nu se plictiseasca, tool-ul ofera si sarcini diferite in fiecare saptamana.
3. In fiecare seara ajungi la somn foarte tarziu, iar dimineata te resimti? Ei bine, exista un tool care iti monitorizeaza ciclul de somn. Aplicatia Sleep Cycle foloseste un accelometru pentru a monitoriza miscarile din timpul noptii si te trezeste la o ora care este normala astfel incat sa nu te simti nici foarte obosit si sa ajungi si la timp la job. Sleep as Android este o alta aplicatie care te trezeste dimineata la cea mai buna ora pentru ciclul tau de somn. Mai mult decat atat, iti spune ce probleme de sanatate ai.
4. Planifica postarile pe retelele de socializare! Pe langa posibilitatea de a programa tot ceea ce postezi oferita by default de Facebook, exista si tool-uri precum Buffer si HootSuite. Acestea iti permit sa programezi Tweet-urile si postarile pe Facebook astfel incat sa te poti ocupa cu succes de promovarea brand-ului in offline in timp ce publicul este informat la timp via online. Prin HootSuite iti gestionezi mai multe conturi simultan, monitorizezi ceea ce spun oamenii despre brand si iti arata cele mai bune perioade pentru a programa mesajele.
5. Corecteaza documentele! Cum ar fi sa ai pe cineva care sa-si mai arunce o privire pe documentele tale si sa le corecteze bine inainte de a le trimite la client? Foloseste Grammarly – o platforma online pentru limba engleza care va corecta greselile de gramatica, ortografie si vocabular. Poti sa uploadezi un document pe site sau sa downloadezi o extensie in browser astfel incat corectarea sa fie automata.
6. Raspunsuri automate via e-mail – Seteaza via Gmail un auto-reply cu un mesaj cat mai apropiat de oameni care sa le transmita mesajul ca esti doar ocupat insa nu si dezinteresat. Foarte utila este si organizarea e-mail-urilor in Gmail astfel incat sa stii ce este cu adevarat urgent.
7. FTTT este un instrument care automatizeaza viata ta digitala prin numeroasele sale aplicatii:
Vremea: Te anunta daca maine va ploua.
Economiseste bateria: Opreste Bluetooth si WiFi daca bateria ta nu mai are energie.
Silent mode: Te ajuta sa previi acele situatii neplacute cand iti suna telefonul in timpul unei intalniri importante. Aplicatia seteaza silent mode atunci cand vei ajunge intr-o locatie prestabilita.
Citeste si despre 7 tool-uri online ca sa fii eficient la job!