Mai mult de o treime dintre angajati intentioneaza sa isi schimbe locul de munca
Mai mult de o treime dintre angajati intentioneaza sa isi schimbe locul de munca
Aproximativ 35% dintre angajati intentioneaza sa-si schimbe locul de munca in urmatoarele 12 luni, ca urmare a pandemiei. Principalele motive invocate de respondenti sunt: dorinta de a primi un salariu mai mare si mentinerea unui echilibru intre viata profesionala si cea privata, potrivit unui raport recent realizat de Kaspersky.
„Avand in vedere pandemia globala COVID-19, 35% dintre angajati se gandesc sa treaca la un nou loc de munca in urmatoarele 12 luni, asa cum a dezvaluit raportul Kaspersky „Securing the Future of Work”. Principalele doua motive pe care oamenii le-au invocat pentru aceasta schimbare legata de cariera sunt atat naturale, cat si de inteles in aceste circumstante. Acestea includ dorinta de a primi un salariu mai mare (49%) si mentinerea unui echilibru echitabil intre viata profesionala si cea privata (41%)”, se precizeaza in raport.
Tot mai multi angajati aleg sa puna pe primul loc planurile personale și propriile obiective in viata profesionala.
„In timp ce aproape fiecare a doua persoana ar prefera sa ramana in pozitia actuala (48%), multi angajati inca se simt incurajati sa-si reconfigureze zilele de lucru pentru a se potrivi mai bine cu viata lor personala. Pe fondul restrictiilor de circulatie si al lucrului de la distanta, acestia au avut, de asemenea, mai mult timp pentru a reflecta la viitoarele lor cariere, pentru a se perfectiona sau a invata ceva nou”, sustin specialistii Kaspersky.
Indiferent de directia pe care o aleg, cel mai intalnit motiv invocat de ei pentru a incerca un nou loc de munca este reprezentat de obtinerea unui salariu mai bun (49%). Crearea unui echilibru mai bun intre viata profesionala si viata personala este al doilea motiv invocat, subliniat de 41% dintre respondenti.
Pandemia a scos la iveala dorinta de a petrece mai mult timp acasa, cu familia, alaturi de tendinta de a investi timp in interese personale si hobby-uri.
Va invitam sa cititi articolul integral pe site-ul Economica.net.