Relatia angajat – angajator in vremea crizei

Relatia angajat – angajator in vremea crizei

Corina Diaconu, Managing Director al agentiei de recrutare ABC Human Capital, detaliaza pentru myjob.ro care ar trebui sa fie relatia angajator – angajat in perioada crizei determinate de COVID-19.

„Cred ca nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca traim o perioada extrem de dificila si plina de provocari, la care nu ne-am gandit vreodata si pe care nimeni nu a prevazut-o in bugete, calcule, forecast-uri sau estimari.

Din fericire, incepem sa ne adaptam si, mai mult decat atat, ne gandim la solutii. Consider ca cea mai potrivita atitudine in aceste momente este chiar proactivitatea, chiar daca ea nu mai inseamna acum sa ii vinzi ceva unui client, de exemplu. Insa ii poti fi alaturi si puteti gasi impreuna alte modalitati prin care sa colaborati, sustinandu-va reciproc in cele mai grele momente.

Cu totii trebuie sa ne reinventam in aceasta perioada si sa redefinim linii de business.”

Va invitam sa cititi intreg articolul pe website-ul myjob.ro

Distribuie în social media

Author: admin

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *