Ce vor, de fapt, angajatii?

Ce vor, de fapt, angajatii?

Piramida lui Maslow ar avea nevoie de modificari. Întrebarea de la care pornește Harvard Business Review sună așa: dacă Maslow ar încerca să explice ce-i motivează pe oameni și ar desena azi piramida nevoilor, cum ar arăta ea? O cercetare făcută printre angajații Facebook vine cu un acronim – CCC – care stă la baza așteptărilor nescrise dintre angajat și angajator.

  • Cariera (lucrurile care țin de locul de muncă). Angajații vor să aibă autonomie, să-și pună în valoare calitățile, să aibă context pentru a învăța și pentru a se dezvolta. Cariera e miezul motivației intrinseci.
  • Comunitatea (lucrurile care țin de oameni/relații). Angajații vor să se simtă respectați, să vadă că celor din jur le pasă de ei și că meritele le sunt recunoscute. Împlinește nevoia de a te conecta cu ceilalți și pe cea de apartenență.
  • Cauza (lucrurile care țin de menire/scop). E despre sentimentul că ceea ce faci are sens și impact, despre a fi în rezonanță cu misiunea companiei. Cauza e o sursă de mândrie/prestigiu.

via Monday Memo

Distribuie în social media

Author: admin

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *