Cultura organizationala bazata pe automotivarea angajatilor

Am citit recent despre faptul ca in mai toate companiile din lume, numai 20% dintre angajati sunt cu adevarat automotivati. Si nici nu este de mirare. Conform celebrului principiu 80/20 (Pareto), 80% din succesul unei organizatii provine in urma efortului a 20% dintre angajati.

 

cultura organizationala

 

Am dorit sa fac aceasta introducere, deoarece am avut din nou placerea sa particip la o noua editie a seminarului dedicat “Evaluarii, Motivarii si Procedurilor de Lucru ale Angajatilor”, organizat de Train your Brain.

In prima editie, din martie, am vorbit despre angajamentului organizational si am prezentat beneficiile aduse de orientarea unei organizatii catre employee engagement si automotivarea angajatilor, oferind o serie de strategii de motivare si evaluare a personalului in functie de nivelurile ierarhice.

Dorind sa continui in aceeasi idee, in cadrul seminarului de saptamana trecuta (N.B. 30 mai 2013) am discutat despre motivarea non-financiara si despre cultura organizationala bazata pe automotivare. In speta, am prezentat participantilor cateva informatii practice legate de conexiunea dintre fericirea si perfomanta angajatilor (indicator de masurare), strategii de motivare non-financiara si, desigur, tehnici de creare a unei culturi organizationale bazate pe angajati self-motivated. Nu in ultimul rand, am discutat si despre pozitia delicata pe care o detine HR-ul in elaborarea si implementarea acestor strategii. Dupa cum am subliniat si in cadrul seminarului, specialistii HR trebuie sa indeplineasca rolul de mediator dintre managementul companiei si angajatii sai, in vederea obtinerii unei coeziuni la nivelul intregii organizatii.

Citeste si despre Seminar : Evaluarea, Motivarea si Procedurile de Lucru ale Angajatilor

Mai jos, puteti vedea cateva imagini surprinse in timpul seminarului.

1238910

Author: Corina Diaconu

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *