Ghidul HR pentru gestionarea angajaților: Măsuri interne și munca la distanță

Ghidul HR pentru gestionarea angajaților: Măsuri interne și munca la distanță

 Sursa foto

Ghidul include informații selectate de avocatnet.ro despre drepturi, proceduri, restricții și pedepse.

In această perioadă, din rațiuni de prevenție și nu numai, firmele sunt puse în fața unor situații diverse de gestionare a resursei umane: preferabil este ca salariații să poată lucra de acasă, dar dacă acest lucru nu e posibil, e de datoria firmei să asigure condiții de igienă și sănătate la locul de muncă; autoritățile pot impune măsuri de izolare, iar anumite firme ar putea fi serios afectate de acest lucru. În cele ce urmează, am făcut o scurtă trecere în revistă a unor chestiuni pe care redacția avocatnet.ro le-a tratat în ultima perioadă în contextul coronavirusului și raporturilor de muncă.

Va invitam sa cititi toate detaliile pe websiteul avocatnet.ro

Distribuie în social media

Author: admin

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *