7 Forme ale puterii la serviciu

Ce inseamna de fapt puterea pentru tine si cum o folosesti intr-un mediu de lucru pentru a avea rezultate mai bune? Cu totii ne gandim ca detinerea informatiei, expertiza intr-un anumit domeniu sau chiar detinerea autoritatii ne pot oferi o putere de control foarte mare.

 

Mai jos, sunt enumerate 7 forme ale puterii la serviciu care sunt mult mai subtile si, deseori, trecute cu vederea.

forme ale puterii la serviciu

sursa foto: hello.sparked.com

1. Colaborarea – „Doua capete sunt mai bune decat unul singur”. Aici vorbim despre lucrul in echipa. Cel mai important este sa fii capabil de a lucra impreuna cu persoane care nu gandesc la fel ca tine. Daca doua persoane sunt prea asemanatoare, in gandire si idei , atunci una dintre ele trebuie sa plece. Citeste si despre Lucrul in echipa. Cum sa fii un lider placut de echipa

 

2. Concentrarea maxima pe obtinerea de rezultate. Claritatea inseamna putere. O intentie expusa in mod clar ii va atrage pe colegii tai. Nu doar ca trebuie sa stii directia in care trebuie sa te indrepti, dar trebuie sa ai si o imagine 3 D a locului in care doresti sa ajungi – impreuna cu cine – inainte de a face primul pas.

3. Acceptarea. Puterea acceptarii, a recunoasterii si a alinierii cu ” ce exista „.

4. Puterea flexibilitatii. Cei care sunt flexibili au sanse mai mari sa ramana in joc. Persoana cu cele mai multe optiuni si cu flexibilitate are, in cele din urma, controlul absolut. Nimic nu este mai periculos pentru cineva, decat sa aiba o singura solutie pentru o problema.

5. Intuitia, puterea de a cunoaste in mod instinctiv, ignorand dovezile rationale.

6. Constiinta de sine –  puterea cunoasterii pe sine, a modului in care operezi.

7. Joaca-te si Descopera. Ia o pauza si distreaza-te pentru cateva momente, incarca-ti bateriile!

 

Cu drag,

Corina

Distribuie în social media

Author: Corina Diaconu

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *