Senior Accountant – Hybrid Work

  • Full Time
  • Bucuresti
  • This position has been filled

Senior Accountant – Hybrid Work

 

Rezumatul postului:

Inregistrarea in softul Navision a documentelor financiar-contabile (facturi furnizori, extrase banca, deconturi cheltuieli, etc.), arhivarea documentelor contabile, suport pentru celelalte departamente, lucrari contabile de inchidere a balantei contabile lunare.

 

Program de lucru:

Full-time (8 ore/zi), în sistem hibrid – 3 zile la birou și 2 zile de acasa. Biroul este localizat în zona statiei de metrou Aurel Vlaicu.

 

Atributii si responsabilitati:

  • inregistrarea facturilor de furnizori in ERP Navision cu respectarea procedurilor legale si financiare pentru cele 3 firme ale grupului
  • Verificarea si corectarea periodica a soldurilor furnizorilor
  • Verificarea existentei contractelor cu furnzorii si respectarea prevederilor contractuale
  • Programarea platilor conform scadentelor facturilor inregistrare ERP Navision
  • Inregistrarea zilnica a extraselor bancare pentru cele 3  societati din grup
  • Verificarea lunara a soldurilor bancare si a avansurilor spre decontare
  • Evidenta mijloace fixe (intrari, iesiri, casari, provizioane)
  • Inregistrarea amortizarii lunare
  • Evidenta contractelor de imprumut pe termen lung, a facturilor de leasing si reevaluarea lunara a imprumuturilor
  • Verificarea junnalelor de TVA si a taxelor si impozitelor de plata
  • Calculul si inregistrarea impozitului pe premii si pe veniturile din alte surse
  • Pregatirea declaratiilor fiscale conform Codului Fiscal si Codului de Procedura Fiscala
  • Verificarea si inchiderea balantei lunare
  • Reevaluarea pozitiilor bilantiere in moneda straina / provizioane / calcul impozit pe profit
  • Participarea la operatiunile de inventariere a patrimoniului societatii
  • Pregatirea situatiilor solicitate la auditul statutar
  • Inregistrarea vanzarilor cu case de marcat si a descarcarii de gestiune a stocului
  • Verificarea costurilor sosite luna urmatoare si inregistrarea accruals aferente
  • Raportari lunare catre statistica si BNR
  • Participarea la proiecte care urmăresc creșterea eficienței operaționale în cadrul departamentului;
  • Cooperarea cu toate departamentele comerciale;
  • Ofera suport în timpul auditurilor financiare/statutare anuale.
  • Asista în proiecte de automatizare a proceselor

Cerinte:

  • Licențiat în economie/finanțe/contabilitate/afaceri;
  • Experienta de minim 5 an in finante/economie/administrativ;
  • Mare atenție la detalii;
  • Persoana care se descurca foarte bine cu cifrele, este perspicace si are o gandire analitică;
  • Minte deschisă și ușor de implicat;
  • Munca de echipa;
  • Abilitati de comunicare foarte bine dezvoltate
  • Abilitati de organizare si management al timpului
  • Bune cunoștințe de operare pe calculator (Microsoft Office – Excel, Word);
  • Utilizarea fluentă a limbii engleze;

 

Va rugam sa ne trimiteti cv-ul pe adresa de email: recrutare@abchumancapital.ro

 

Distribuie în social media

Author: admin