Functionar economic si comercial – Pantelimon

Functionar economic si comercial – Pantelimon

Locatie: Pantelimon

Orar: Full time on site

 

 

Cerintele postului:

 

  • Studii superioare:  diplomă de licență în domenii relevante: economie, administrativ, drept sau alte domenii corespunzătoare;
  • Foarte bune abilități de comunicare verbală și scrisă;
  • Cunoasterea limbii enleze, minim la nivel conversational;
  • Abilitati de relationare, persoana analitica si dornica de a cunoaste;
  • Atitudine proactivă, capacitatea de a lua inițiativa;
  • Experienta anterioara nu este obligatorie dar poate prezenta un avantaj;
  • Flexibilitate și adaptabilitate în fața schimbărilor și provocărilor întâmpinate în activitatea zilnică;
  •  Integritate și confidențialitate în gestionarea informațiilor sensibile.

 

Competente tehnnice :

  • Cunoștințe solide de operare PC, Cunostinta unui soft ERP constituie avantaj;
  • Abilități de cercetare și analiză a informațiilor, esențiale pentru realizarea rapoartelor și notelor de informare.

 

Responsabilitatile postului:

  • Pastreaza relatia cu clientii si asigura buna colaborare cu acestia ;
  • Asigura suportul administrativ pentru superiori și membrii echipei.
  • Respectă regulile de comunicare cu clienţii şi colegii;
  • Asigura fluxul de documente si ocazional, relatia cu unele institutii ale statului;
  • Participa la procedura de inchidere contabila;
  • Emite documente contabile si logistice necesare activitatii societatii;
  • Genereaza si proceseaza diverse rapoarte necesare activitatii societatii;
  • Gestioneaza și prioritizeaza sarcinile primite;
  • Execută  sarcinile de muncă primite de la administratorul societăţii, în limita competenţelor;
  • Elaboreaza proceduri și politici interne pentru eficientizarea activităților.
  • Isi îmbunătăţeşte continuu nivelul de pregătire profesională;
  • Respectă procedurile şi instrucţiunile de lucru.
  • Raspunde pentru exactitatea si realitatea actelor intocmite precum si pentru disciplina in munca, pentru folosirea integrala si eficienta a timpului de lucru;
  • Raspunde conform legii pentru secretul si securitatea documentelor pe care le gestioneaza si arhiveaza;
  • Colaboreaza cu: toate structurile organizatorice din cadrul societatii.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: recrutare2@abchumancapital.ro

Aplică pentru acest job

Încarcă CV-ul tău sau un alt fișier relevant.
Prin trimiterea acestui formular sunteți de acord cu acceptarea Termenilor și condițiilor, disponibili la adresa https://recrutaresiselectie.ro/termeni-si-conditii-de-utilizare/ si cu politica de confidentialitate si protectie a datelor, disponibila la adresa: https://recrutaresiselectie.ro/politica-de-confidentialitate/

Distribuie în social media

Author: admin