De ce companiile ar trebui sa sprijine activitatea angajatilor in social media
Multe companii sunt inca destul de reticente in privinta utilizarii retelelor sociale de catre angajati, mai ales in timpul programului de lucru. Aceste temeri sunt legate de scaderea productivitatii angajatilor, spionaj, aparitia unor scurgeri de informatii confidentiale sau plangeri publice legate de companie si management. Drept urmare, unele organizatii au cerut accesul catre profilurile de Facebook ale angajatilor sau au blocat accesul catre retelele de socializare la birou.
Iata de ce companiile ar trebui sa sprijine activitatea angajatilor in social media:
Un studiu realizat in S.U.A. a aratat faptul ca 75% dintre respondenti au considerat ca organizatia lor a ramas in urma implementarii si utilizarii tehnologiilor social media. Infograficul de mai jos, ilustreaza cateva dintre beneficiile adoptarii retelelor sociale de catre o companie, printre care: cresterea reputatiei, publicitate gratuita prin distribuirea de noutati/informatii legate de companie (sharing), transparenta, PR sau networking.
Citeste si despre Cum te ajuta Facebook in cariera