Provocarile sectorului de resurse umane in Romania
Provocarile sectorului de resurse umane in Romania sunt schimbarile permanente ale domeniului in sine precum si aspectul mereu challenging al proceselor de recrutare si selectie in care ABC Human Capital se implica. Oportunitatea de a colabora cu unele dintre cele mai mari companii romanesti si straine (atat la nivel local cat si national) ma impulsioneaza sa cercetez din ce in ce mai adanc piata de HR din Romania si posibilitatile pe care aceasta le poate oferi. Satisfactia finalizarii cu succes a unora dintre cele mai dificile proiecte de recrutare reprezinta motivatia maxima a fiecarui consultant, adaugandu-se ca si reusita la palmaresul lor personal si al agentiei pe care o repezinta.
sursa foto:Â helpingyouharmonise.com
In opinia mea calitatile unui profesionist in resurse umane reunesc (fara a fi exhaustive): experienta in domeniu sau, in cazul in care aceasta nu este relevanta, o foarte mare capacitate de adaptabilitate si receptie a informatiilor noi, seriozitatea, responsabilitatea fata de fiecare proiect in parte, capacitatea de a lucra cu dead line-uri in predarea proiectelor, excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala. De asemenea, dorinta si interesul de a acumula toate informatiile necesare despre proiectul respectiv si despre mediile in care ar putea fi identificati viitorii potentiali candidati, constituie aspecte sine qua non ale oricarui specialist HR. Desi domeniul resurselor umane este considerat a fi un domeniu umanist, puternic influentat de latura subiectiva a lucrurilor, totusi, incarcatura obiectiva a fiecarui proiect in care un consultant este implicat, il obliga sa fie foarte receptiv, open minded, nepermitandu-si foarte multe greseli in procesul pe care il deruleaza. Erorile repetate pe care un consultant in resurse umane le-ar face, ar indica foarte clar ca avem de a face fie cu o persoana nepregatita in domeniu si neinteresata de perfectionare, fie cu o persoana care pur si simplu si-a gresit vocatia. Greselile care se repeta sub aceeasi forma sau diferit trebuie indreptate din timp pentru ca altfel, vor atrage dupa sine erori majore ale persoanei implicate direct dar si ale echipei din care face parte.
Citeste si despre Cum va arata departamentul de HR in anul 2020.
Cu drag,
Corina