Ce cauta multinationalele la viitorii angajati

Criza a schimbat cerintele companiilor mari, care sunt mult mai atente atunci cand fac angajari. In prezent, angajatorii cauta candidati cu rezultate dovedite, care inainte de a fi selectati sunt mult mai atent evaluati. Cu cat pozitia este situata mai sus in cadrul organigramei, cu atat procesul de recrutare este mai complex.
angajati multinationale
sursa foto: easymagazine.cz

„In ceea ce priveste competentele tehnice, angajatorii in cont, in primul rand, de experienta anterioara si de rezultatele obtinute. Este importanta posibilitatea de verificare si cuantificare a rezultatelor si a proiectelor realizate la locurile de munca anterioare. Referitor la competentele personale, se cauta oameni cu o foarte mare abilitate de comunicare, persoane dinamice, proactive, cu initiativa, interesate sa faca o treaba cat mai buna la locul de munca, a declarat, pentru Curierul National, Corina Diaconu, Managing Director ABC Human Capital.

In ceea ce priveste procedura de recrutare la o companie mare, una dintre modificarile aduse de anul 2011 pe piata de recrutare pentru pozitiile de specialist si middle/top management este prelungirea procesului de recrutare de la o durata medie de 45 de zile la peste 60 de zile.
Potrivit Corinei Diaconu, daca recrutarea pentru posturile de middle management dureaza, in medie, 1-3 luni, in cazul posturilor de top-management, alegerea candidatului potrivit poate dura pana la 6 luni.

„Categoric, exista diferente semnificative in ceea ce priveste recrutarea la entry level, middle management si top management. In cazul posturilor de top management nu vorbim despre o recrutare propriu-zisa. Cand ne referim la top management, putem vorbi despre executive search sau head hunting, unde abordarea si durata de selectie sunt mult mai lungi, fiind vorba despre cautarea de oameni cu o experienta solida”, a subliniat reprezentanta ABC Human Capital.

Citeste si despre Cum sa recrutez manageri de top.

Distribuie în social media

Author: Admin

Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri. Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *