Lucreaza inteligent, nu din greu

Sa avansezi in cariera nu inseamna sa-ti elogiezi seful sau sa petreci 60 de ore la serviciu pe saptamana in loc de 48. Iata cateva tips-uri pe care merita sa le iei in considerare pentru a-ti imbunatati eficienta si calitatea efortului depus fara sa stai noaptea la birou. Adopta un nou motto la job: Lucreaza inteligent, nu din greu!

 

lucreaza inteligent1

sursa foto: blog.inlead.in

 

1. Pastreaza un fisier Excel cu proiectele cheie pe care le ai in desfasurare si completeaza sectiunile cand termini un task! Vei avea o imagine clara si organizata a lucrului tau.

2. Daca nu trebuie sa raspunzi urgent la un e-mail sau sa vorbesti la o intalnire, ia-ti 5 minute! Te vor ajuta sa-ti formulezi un raspuns gandit si clar poate chiar sa-ti regandesti pozitia.

3. Fii mereu informat! Pastreaza-ti mintea agera prin citirea unor lucruri care iti schimba ipotezele sau credintele. Citeste ceva nou si provocator in fiecare zi!

4. Daca intampini o problema intr-un proiect, sigur ii vei dedica 30-60 de minute numai si numai acelei probleme. Daca gasesti un pretext sa nu o rezolvi, e mai bine sa repeti: Rezolva acum!

5. Lucreaza 50 de minute, iar 10 minute dedica-le activitatii fizice, ridica-te de pe scaun fie si numai pana la dozatorul de apa sau pana la cafenea. Organismul tau va aprecia acest regim! Iata cat de importanta este pauza de lucru la birou!

6. Ai un job cu milioane de mici task-uri? Seteaza un timer pentru fiecare si incearca sa te incadrezi in acel interval orar.

7. Cateodata chiar trebuie sa inchizi calculatorul si sa incerci maine! Ia-ti o jumatate de zi sau chiar o zi pentru a-ti limpezi gandurile si apoi sigur vei veni cu ceva Wow!

8. Pastreaza un document cu feedback pozitiv si deschide-l cand esti coplesit de task-uri sau cand nu te simti apreciat.

9. Incepe cu task-uri mici care iti dau incredere ca vei reusi si apoi treci la cele mai complicate. Este efectul bulgarelui de zapada!

10. Nu permite talefonului sau retelelor de socializare sa-ti ocupe mai mult de 30 de minute din timpul zilnic de lucru. Poti sa-ti setezi perioade cand sa raspunzi mesajelor.

Ti-a placut articolul? Citeste si despre Cum sa fac managementul timpului la job!

 

De Steluta Nastase

Distribuie în social media

Author: admin

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *