Companie de incredere cauta angajati pe masura
Actualul context economic ne-a fortat pe toti sa ne schimbam strategiile de business, modalitatile de atragere ale clientilor si angajatilor, stilul de comunicare in piata si instrumentele de marketing si nu in ultimul rand modul general de a gandi si reactiona. sursa foto: humancapitalist.com Toate acestea s-au tradus si transpus astfel in toate procesele de business, inclusiv in proiectele de recrutare derulate de departamentele...
Ce rol joaca rezultatele in recrutare
La cel mai recent curs de management la care am participat, trainerul ne-a spus ceva care mi-a placut foarte mult: “iubiti schimbarea”! Justificarea era si este in continuare foarte logica. Lucrurile evolueaza, contextul economic se schimba (cu sau fara voia noastra), asa ca ce rost are sa fim nostalgici si sa spunem “inainte era altfel, lucrurile nu mai sunt cum au fost!” sursa foto: smarttalent.net Sanatos este sa intelegem ca traim...
3 Tehnici eficiente de automotivare
Iata care sunt cele 3 tehnici eficiente de automotivare: 1. Seteaza-ti un deadline pentru proiectul care te intereseaza – daca ai tendinta de a lasa lucrurile pe ultima suta de metri, atunci ar fi bine sa iti stabilesti o limita de timp pentru rezolvarea sau indeplinirea diferitelor taskuri; – de exemplu, daca trebuie sa termini o prezentare peste 7 zile, incearca sa fie gata in 4 zile. sursa...
7 Forme ale puterii la serviciu
Ce inseamna de fapt puterea pentru tine si cum o folosesti intr-un mediu de lucru pentru a avea rezultate mai bune? Cu totii ne gandim ca detinerea informatiei, expertiza intr-un anumit domeniu sau chiar detinerea autoritatii ne pot oferi o putere de control foarte mare. Mai jos, sunt enumerate 7 forme ale puterii la serviciu care sunt mult mai subtile si, deseori, trecute cu vederea. sursa foto: hello.sparked.com 1....
De ce companiile ar trebui sa sprijine activitatea angajatilor in social media
Multe companii sunt inca destul de reticente in privinta utilizarii retelelor sociale de catre angajati, mai ales in timpul programului de lucru. Aceste temeri sunt legate de scaderea productivitatii angajatilor, spionaj, aparitia unor scurgeri de informatii confidentiale sau plangeri publice legate de companie si management. Drept urmare, unele organizatii au cerut accesul catre profilurile de Facebook ale angajatilor sau au blocat...