[Infografic] 60% din timpul petrecut la serviciu este cu adevarat productiv
Sarbatorile si vacanta de iarna se apropie cu pasi repezi, iar noi incepem sa ne gandim din ce in ce mai des la pregatirile pentru noaptea de Craciun, cadourile pe care trebuie sa le punem sub brad si toaleta potrivita pentru Revelion.
Parca deja simtim cum incep sa ne furnice picioarele cand suntem la birou cu gandul ca mai sunt cateva zile si vine mult asteptata vacanta, cu zapada, cadouri, bucurii si relaxare!
Insa pana la vacanta … cum ramane cu munca?
Tu cum iti petreci o zi la serviciu? Lucrezi intr-adevar full time toata ziua sau ti-o petreci visand cu ochii deschisi sau dand reply la zeci de e-mailuri? … Nu iti face griji, nu esti singurul caz 🙂 . Iti voi prezenta un infografic foarte interesant care ne arata cele mai “time-consuming” activitati de la birou. Conform statisticilor, 60% din timpul petrecut la serviciu este cu adevarat productiv.
sursa foto: mint.com
Cu totii ne straidum sa ne terminam task-urile cat mai repede cu putinta, insa daca te trezesti la finalul zilei, doar cu un sfert din munca terminata si te intrebi cand a trecut timpul asa de repede, atunci e bine sa stii ca exista multi factori perturbatori care ne impiedica sa ne concentram pe taskurile noastre, printre care se numara colegii galagiosi, volumul mare de e-mailuri sau sedintele inutile.
Mi-ar placea sa imi spuneti cat timp credeti ca va este rapit zilnic de aceste activitati si cum gestionati situatia?
Astept raspunsurile voastre fie direct pe blog, fie via corina.diaconu@abchumancapital.ro.
Citeste si despre Cum sa fac managementul timpului la job
Sursa infografic: aici
Cu drag,